请按右下角“windows live carol"旁边的箭头。。

Monday, September 10, 2007

等一个人咖啡

融, 谢谢你送给我的这本书, 谢谢你跟我分享你所喜欢的书。。

现在的我,其实不适合看这本书,但是我看了,对不起,辜负了你的心意,你要我完全融入这个角色的心意,因为我做不到。可能现在的我无法完全理智的去想我到底在做什么? 我真的很不清楚。。这本书的感动我感受到了,是真的。。我真的觉得这个故事很好很好。。



谢谢
_________________________________________

九月十二号 - 现在的我, 想跟你说.. 我会找机会看回这本书, 虽然我不知道是几时.. 以不同的心情去看, 去感受..

5 comments:

Anonymous said...

hi, siew ting
i know u got something wrong la.....although only meet for a short while.

i know i m not the suitable person for u to share ur thing...but i ready to listen if you wan some1 to listen it

i oso dun noe wat words to give to u...........coz i oso not a siuman person...haha

no matter wat!!!!
got thing wan to shout........juz shout.....
got thing wan to cry.....juz cry........
but dun be over la..........

Anonymous said...

我来留言,只是想让你知道
在你身边还有很多朋友
自是没有常常出现

想激励你,却找不到适合的字
想骂你,却没有资格
因为,在人生里我们都在寻找
(呵呵。。我也没有这么老到可以给训话,我还很年轻的)
加油!
还有
适时地发泄应该可以让头脑清醒一些。

siew ting said...

O_o y all dun wan put their name one... i have some idea of the 1st anonymous , but i really dunno who is the one who say u r young ..haha.. who so young.. i wonder.. :P

Anonymous said...

who is the first one?

siew ting said...

1st person is the ppl who say meet me for awhile but then feel i got something wrong lo